sâmbătă, 11 martie 2017

La granița zonei de comfort

Neîncrederea
Știu ce trebuie să fac, dar...
...sigur vreau asta?
...oare sunt în stare?
...oare e cel mai bun lucru?
...m-am gândit oare la tot?
...de ce să risc un eșec?
...cum se vor uita la mine după?
...dacă n-o să iasă bine?
...dacă nu o să mai pot da înapoi?
...oare e momentul potrivit?
...dacă mă grăbesc?
...dacă e prea târziu?
...ce părere vor avea ceilalți despre asta?

Încrederea
Nu știu ce trebuie să fac, dar...
...e normal la început.
...ce se poate întâmpla?
...n-am nimic de pierdut.
...trebuie să încerc ceva.
...ceva tot trebuie să iasă.
...trebuie început de undeva.
...mă mai gândesc pe parcurs.
...încerc în mai multe feluri.
...o să mă ajute ceilalți.
...o să am ce învăța din asta.
...o schimbare n-o să-mi facă rău.
...acuma-i momentul să ies în evidență.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu