sâmbătă, 11 martie 2017

Daca-ș fi șofer în loc de biciclist...

... aș merge cu mașina pe o stradă pietonală plină de oameni, încadrându-mă între niște marcaje suficient de mici încât să nu-mi încapă mașina, dar suficient de mari încât nici pietonii să nu încapă de mine.
... aș avea foarte multe borduri de urcat și de coborât pe traseu.
... aș putea circula cu mașina doar pe anumite străzi din oraș.
... șansele ca mașina mea cea nouă să fie furată din garajul închis, din fața blocului, din parcarea păzită, din dreptul camerelor de luat vederi, revopsită și vândută în piața de vechituri a doua zi, ar fi foarte mari.
... aș fi obligat prin lege să mă dau jos din mașină și să o împing câțiva metri, pe anumite porțiuni de drum, ca abia apoi să mă pot urca înapoi la volan.
... primăria ar amenaja o parcare taman în mijlocul unei zone unde accesul auto e interzis.
... aș trece cu nonșalanță pe culoarea roșie a semaforului, dacă nu încurc pe nimeni, dacă nu mă vede vreun polișist sau dacă mă grăbesc.
... aș găsi pe traseu stâlpi de iluminat, gropi, guri de canal, alte vehicule parcate, pubele de gunoi, mulți pietoni, stații de autobuz, etc.
... aș claxona foarte rar și doar pietonii.
... aș putea conduce mașina stând cu mâinile în buzunar, doar folosindu-mi centru de greutate.
... nu aș avea probleme cu locurile de parcare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu