joi, 24 septembrie 2015

Gânduri rare

Sper să nu câștig la loto...
Sper ca măcar o dată în viață să fac râie...
Sper să-mi mai iasă măcar un furuncul...
De ce nu mă mai dor dinții?
Nu vreau să merg în concediu...
Nu vreau mărire...
Am prea mult timp liber de când lucrez, am nevastă și copii...
Sunt mult prea în formă...
N-am nici un defect...
Ceilalți n-au nici un defect...
Ce-aș mai elimina o piatră de la rinichi...
Mi-e poftă de un regim alimentar strict...
Cred că mi-a cerut prea puțin mecanicul...
De abia aștept mahmureala de mâine...
Ce bine mă înțeleg cu socrii...
Ce mă făceam dacă meșterul chiar știa ce face?
Toți vecinii mei sunt cumsecade...
Noroc că a furat de la mine...
Măcar în weekend să mă trezesc și eu mai devreme...
Ador plictiseala!
Prefer un om fără imaginație și încăpățânat într-un post de conducere...
Mi-e dor de-un coșmar...
Ce frumoasă e pata asta...
În sfârșit am coșuri pe față...
Parcă-i mai bine acum că nu mai văd așa de clar...
Vreau să nu știu ce să zic...
Eu de ce nu am rău de mașină...
Noroc cu acel cui că altfel nu făceam pană...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu